Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille Medialle
Etusivu > Tapahtumakalenteri > Kiinteistöjen lämmittäminen nyt ja tulevaisuudessa - suuri paneelikeskustelu

Kiinteistöjen lämmittäminen nyt ja tulevaisuudessa - suuri paneelikeskustelu
5.9. - Tampere, Teatteri Hällä klo 16.45

Taloyhtiöille on tarjolla monenlaisia lämmitysratkaisuja ja eri lämmitysratkaisujen yhdistelmiä. Kuinka tehdä oikeita ratkaisuja pitkällä tähtäimellä?

Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry ja TARMO+ hanke järjestävät yhteistyössä paneelikeskustelutapahtuman, jossa pohditaan kiinteistöjen lämmittämisen tulevaisuutta kattavan asiantuntijajoukon voimin. Mukana on myös näytteilleasettajia ja tilaisuuden jälkeen on mahdollisuus tutustua näytteilleasettajien tuotteisiin ja palveluihin.

Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton. Ilmoittautumisia otetaan vastaan www.ekokumppanit.fi/tarmo/ -nettisivuilla. Sieltä löytyvät myös panelistit ja näytteilleasettajat.

Ilmoittaudu mukaan Tarmo+ hankkeen sivuilta.

Kiinteistöliitto PIrkanmaa ry:n toimisto (03) 3125 0200 ja www.ekokumppanit.fi/tarmo/

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu