Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille Medialle
Etusivu > Tapahtumakalenteri > Kiinteistöjen lämmittäminen nyt ja tulevaisuudessa - suuri paneelikeskustelu

Kiinteistöjen lämmittäminen nyt ja tulevaisuudessa - suuri paneelikeskustelu
5.9. - Tampere, Teatteri Hällä klo 16.45

Taloyhtiöille on tarjolla monenlaisia lämmitysratkaisuja ja eri lämmitysratkaisujen yhdistelmiä. Kuinka tehdä oikeita ratkaisuja pitkällä tähtäimellä?

Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry ja TARMO+ hanke järjestävät yhteistyössä paneelikeskustelutapahtuman, jossa pohditaan kiinteistöjen lämmittämisen tulevaisuutta kattavan asiantuntijajoukon voimin. Mukana on myös näytteilleasettajia ja tilaisuuden jälkeen on mahdollisuus tutustua näytteilleasettajien tuotteisiin ja palveluihin.

Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton. Ilmoittautumisia otetaan vastaan www.ekokumppanit.fi/tarmo/ -nettisivuilla. Panelistit ja näytteilleasettajat julkaistaan kesän aikana TARMO + hankkeen nettisivuilla. Ilmoittaudu mukaan 27.8.2017 mennessä.

Kiinteistöliitto PIrkanmaa ry:n toimisto (03) 3125 0200 ja www.ekokumppanit.fi/tarmo/

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu

Hyvä sivuston käyttäjä

Olemme kehittämässä Kiinteistoliitto.fi -sivustoa. Kehittämisen kannalta on olennaista saada hyvä kuva siitä, millaista tietoa sivuilta haetaan ja miksi. Seuraavan kysely täyttämiseen menee noin minuutti. Olemme kiitollisia, jos voisit käyttää ajan auttaaksesi meitä tekemään sivustosta paremmin palvelevan.

Avaamme kyselyn uuteen välilehteen. Voit suorittaa vierailusi loppuun ja vastata kyselyyn sen jälkeen.

Ystävällisin terveisin ja yhteistyöstä kiittäen

Timo Tossavainen
Kiinteistöliiton yhteysjohtaja