Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille Medialle
Etusivu > Tapahtumakalenteri > Taloyhtiön hallituksen iltakoulu, osa 2 (2)

Taloyhtiön hallituksen iltakoulu, osa 2 (2)
12.9. - Jyväskylä

Tiistaina 12.9.2017 klo 17:00 - 20:00
Kaupunginkirjaston Minnansali, Vapaudenkatu 39-41, Jyväskylä

Kiinteistöyhdistyksen perinteisen taloyhtiön hallituksen iltakoulun tavoite on selvittää asunto-osakeyhtiön hallituksen jäsenille hallinnon, hallitustyöskentelyn ja taloudenpidon keskeisimmät asiat. Koulutus on erinomainen tilaisuus taloyhtiön hallitusten puheenjohtajille ja jäsenille saada tietoa hallitustyöskentelyyn.

Koulutuksen luennoijana toimivat Keski-Suomen Kiinteistöyhdistyksen toiminnanjohtaja, sekä HT Teemu Laitinen ja HT Sami Kiviluoma Tilintarkastus Riuttanen Oy:stä.

ILLAN AIHEINA:

. Tilintarkastus ja toiminnantarkastus
. Taloyhtiön talouden suunnittelu ja seuranta
. Asunto-osakeyhtiön tilinpäätös ja toimintakertomus
. Kunnossapitovastuun jakautuminen
. Osakkaan kunnossapito- ja muutostyöt

Kahvitarjoilu noin klo 18

Kaikki koulutustilaisuudet ovat jäsenille maksuttomia.

Ennakkoilmoittautumiset viimeistään 5.9.2017 alla olevan linkin kautta tai puhelimitse 045 208 6560 tai sähköpostilla toimisto@keski-suomenkiinteistoliitto.fi

Koulutus järjestetään yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Tervetuloa!

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu

Hyvä sivuston käyttäjä

Olemme kehittämässä Kiinteistoliitto.fi -sivustoa. Kehittämisen kannalta on olennaista saada hyvä kuva siitä, millaista tietoa sivuilta haetaan ja miksi. Seuraavan kysely täyttämiseen menee noin minuutti. Olemme kiitollisia, jos voisit käyttää ajan auttaaksesi meitä tekemään sivustosta paremmin palvelevan.

Avaamme kyselyn uuteen välilehteen. Voit suorittaa vierailusi loppuun ja vastata kyselyyn sen jälkeen.

Ystävällisin terveisin ja yhteistyöstä kiittäen

Timo Tossavainen
Kiinteistöliiton yhteysjohtaja