Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu > Tapahtumakalenteri > Bussimatka Taloyhtiö-tapahtumaan

Bussimatka Taloyhtiö-tapahtumaan
26.4. - Turku-Helsinki-Turku

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi, Suomen Rakennusasiantuntijat Oy ja Kiinteistöalan Kustannus järjestävät yhdistyksen jäsenille retken Taloyhtiötapahtumaan Helsinkiin keskiviikkona 26.4.2017.
Tapahtumassa on seminaareja taloyhtiön puheenjohtajille, hallituksen jäsenille, isännöitsijöille sekä muille alasta kiinnostuneille. Kiinteistöliiton ja alan asiantuntijoiden lisäksi esiintyjinä on tunnettuja alansa ammattilaisia.

Lisätietoja messuista löytyy osoitteesta www.taloyhtiotapahtuma.net

Retkiohjelma:
Klo: 07:45 Lähtö Turusta, Aurakatu 2, turistipysäkki
N Klo 08:00 Kaarina keskusta th, pysähdys tarvittaessa
N Klo 08:20 Paimion Neste, pysähdys tarvittaessa
N Klo 08:45 Salon Piihovi, pysähdys tarvittaessa
N klo: 10:15 Perillä Messukeskuksessa
Klo: 16:00 Lähtö takaisin Messukeskuksen edestä
N klo: 18:30 Takaisin Turussa, Aurakatu 2, turistipysäkki

Retkipakettiin sisältyy bussikuljetus edestakaisin, sisäänpääsy messuille, kevyt aamupala bussissa, sekä lounas. Retki on jäsenyhtiöidemme edustajille maksuton. Sisäänpääsy vaatii rekisteröitymisen, jonka teemme puolestasi. Tulostettu kutsukortti, sekä muu materiaali jaetaan bussissa. Bussiin mahtuu 55 ensiksi ilmoittautunutta.

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 19.4.2017 sähköpostilla varsinais-suomi@kiinteistoliitto.fi tai 02 - 277 5152. Muistathan ilmoittaa myös puhelinnumerosi ja miltä pysäkiltä nouset bussiin.

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu