Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille Medialle
Etusivu > Taloyhtiöille > Tilin- ja toiminnantarkastajalle

Taloyhtiön tilintarkastajalle ja toiminnantarkastajalle

Kiinteistöliitto ja alueelliset jäsenyhdistykset tarjoavat hyötytietoa taloyhtiön valitsemille tilin- ja toiminnantarkastajille.

Kiinteistöliitto ja jäsenyhdistykset järjestävät koulutustilaisuuksia taloyhtiöiden hallitusten ja isännöitsijöiden lisäksi myös toiminnantarkastajille sekä tilintarkastajille. Ajankohtaiskoulutusten lisäksi on tarjolla koulutusjakso toiminnantarkastuksesta osana taloyhtiöiden koulutusjärjestelmää.

Tarkastustoiminta lisää luottamusta taloyhtiön toimintaan ja antaa hallitukselle sekä isännöitsijälle tukevan selkänojan asioiden hyvän hoidon todentamisessa.

Lakineuvonnan lisäksi tilintarkastajia ja toiminnantarkastajia palvelee talous- ja veroneuvonta. Kullakin jäsenyhdistyksellä on lisäksi omat neuvontapalvelut, joita myös tilin- ja toiminnantarkastajat voivat hyödyntää.

Milloin pitää valita tilintarkastaja, milloin toiminnantarkastaja? Lue tiedote.

Tutustu tilintarkastajien ja toiminnantarkastajien palvelutarjontaan:

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu

Hyvä sivuston käyttäjä

Olemme kehittämässä Kiinteistoliitto.fi -sivustoa. Kehittämisen kannalta on olennaista saada hyvä kuva siitä, millaista tietoa sivuilta haetaan ja miksi. Seuraavan kysely täyttämiseen menee noin minuutti. Olemme kiitollisia, jos voisit käyttää ajan auttaaksesi meitä tekemään sivustosta paremmin palvelevan.

Avaamme kyselyn uuteen välilehteen. Voit suorittaa vierailusi loppuun ja vastata kyselyyn sen jälkeen.

Ystävällisin terveisin ja yhteistyöstä kiittäen

Timo Tossavainen
Kiinteistöliiton yhteysjohtaja