Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille Medialle
Etusivu > Taloyhtiöille > Osakkaalle

Taloyhtiön osakkeenomistajalle

Kiinteistöliitto ja alueelliset jäsenyhdistykset tarjoavat tietoa taloyhtiön hallituksen ja isännöitsijän lisäksi myös osakkaille.

Kiinteistöliitto ja jäsenyhdistykset järjestävät koulutustilaisuuksia pääsääntöisesti taloyhtiöiden hallituksille sekä jonkin verran isännöitsijöille. Hallituksen ja isännöitsijän osaaminen koituu koko taloyhtiön eduksi.

Osa koulutustilaisuuksista on avoimia kaikille osakkaille, esimerkiksi erilaiset messutapahtumat.

Osakkeenomistajien käytössä on Kiinteistöliiton lakineuvonta, joka palvelee numerossa 0600 01122 ma-to klo 12-16. Palvelun hinta on 1,98 euroa/minuutti + pvm/mpm.

Osakkaille on tarjolla tietoa avoimesta ja maksuttomasta Taloyhtio.net -portaalista www.taloyhtio.net.

Taloyhtiöille maksutta tarjolla oleva Taloyhtiosivut.fi -palvelu on Kiinteistöliiton jäsenetu asukasviestinnän hoitamiseksi nettisivujen avulla.

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu

Hyvä sivuston käyttäjä

Olemme kehittämässä Kiinteistoliitto.fi -sivustoa. Kehittämisen kannalta on olennaista saada hyvä kuva siitä, millaista tietoa sivuilta haetaan ja miksi. Seuraavan kysely täyttämiseen menee noin minuutti. Olemme kiitollisia, jos voisit käyttää ajan auttaaksesi meitä tekemään sivustosta paremmin palvelevan.

Avaamme kyselyn uuteen välilehteen. Voit suorittaa vierailusi loppuun ja vastata kyselyyn sen jälkeen.

Ystävällisin terveisin ja yhteistyöstä kiittäen

Timo Tossavainen
Kiinteistöliiton yhteysjohtaja