Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille Medialle
Etusivu > Taloyhtiöille > Isännöitsijälle

Taloyhtiön isännöitsijälle

Kiinteistöliitto ja alueelliset jäsenyhdistykset tarjoavat hyödyllistä tietoa taloyhtiön isännöitsijälle. Jäsenpalvelut pitävät taloyhtiön isännöitsijän ajantasalla onpa kyse ammatti-isännöitsijästä tai sivutoimisesta isännöitsijästä.

Kiinteistöliitto ja jäsenyhdistykset järjestävät koulutustilaisuuksia myös taloyhtiöiden isännöitsijöille kulloinkin ajankohtaisista aiheista. Isännöitsijän osaaminen ja tietojen ajantasaisuus koituu koko taloyhtiön eduksi ja helpottaa hallituksen työskentelyä.

Isännöitsijöiden käytettävissä on Kiinteistöliiton valtakunnallisen lakineuvontapalvelun lisäksi myös energianeuvonta- sekä talous- ja veroneuvontapalvelut. Valtakunnallisten neuvontapalveluiden lisäksi kullakin jäsenyhdistyksellä on omat neuvontapalvelut isännöitsijöiden hyödynnettävänä.

Jäsentiedotteet ja 10 kertaa vuodessa ilmestyvä Suomen Kiinteistölehti sisältyvät jäsenyyteen ja tuovat säännöllisesti hyödyllistä ajankohtaistietoa taloyhtiöön. Yleisimmin nämä menevät taloyhtiön puheenjohtajalle, mutta jäsentiedote on saatavissa sähköisenä maksutta myös isännöitsijälle rekisteröitymällä jäsennumerolla Taloyhtio.netin käyttäjäksi. Kiinteistölehden lisätilauksia voi tehdä edullisesti osoitteessa https://www.kiinkust.fi/tarjous.

Tutustu isännöitsijöiden palvelutarjontaan:

Muita hyödyllisiä palveluja isännöitsijöille:

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu