Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille Medialle
Etusivu > Taloyhtiöille > Hallitukselle

Taloyhtiön puheenjohtajalle ja hallitukselle

Kiinteistöliitto ja alueelliset jäsenyhdistykset tarjoavat hyötytietoa taloyhtiön puheenjohtajalle sekä kaikille hallituksen jäsenille. Jäsenpalvelut pitävät taloyhtiön luottamushenkilöjohdon ajantasalla.

Kiinteistöliitto ja jäsenyhdistykset järjestävät koulutustilaisuuksia taloyhtiöiden hallituksille. Kulloinkin ajankohtaisten aiheiden lisäksi on tarjolla koulutusjaksoja kattavan koulutusjärjestelmän osioista. Hallituksen osaaminen koituu koko taloyhtiön eduksi.

Lakineuvonnan lisäksi hallituksia sekä puheenjohtajia palvelee talous- ja veroneuvonta sekä energianeuvonta. Kullakin jäsenyhdistyksellä on lisäksi omat neuvontapalvelut.

Jäsentiedotteet ja 10 kertaa vuodessa ilmestyvä Suomen Kiinteistölehti sisältyvät jäsenyyteen ja tuovat säännöllisesti hyödyllistä ajankohtaistietoa taloyhtiön puheenjohtajalle ja koko hallitukselle.

Tutustu hallitusten ja puheenjohtajien palvelutarjontaan:

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu

Hyvä sivuston käyttäjä

Olemme kehittämässä Kiinteistoliitto.fi -sivustoa. Kehittämisen kannalta on olennaista saada hyvä kuva siitä, millaista tietoa sivuilta haetaan ja miksi. Seuraavan kysely täyttämiseen menee noin minuutti. Olemme kiitollisia, jos voisit käyttää ajan auttaaksesi meitä tekemään sivustosta paremmin palvelevan.

Avaamme kyselyn uuteen välilehteen. Voit suorittaa vierailusi loppuun ja vastata kyselyyn sen jälkeen.

Ystävällisin terveisin ja yhteistyöstä kiittäen

Timo Tossavainen
Kiinteistöliiton yhteysjohtaja