Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille Medialle
Etusivu > Neuvonta ja palvelut > Viestintä

Viestintä

Kiinteistöliiton viestintätiimin avulla saat helposti yhteyden kiinteistö- ja rakentamisalan asiantuntijoihin. Kiinteistöliiton asiantuntijat ovat käytettävissä haastatteluihin.

Yhteystiedot:

viestinta@kiinteistoliitto.fi

Viestintäpäällikkö Annakaisa Mänttäri puh. 040 754 6653

Kiinteistöliiton viestintäpalvelut

Uutiskirjeet

Kiinteistöliitto lähettää kerran kuukaudessa sidosryhmätiedotteen, jonka vastaanottajaksi voivat liittyä kaikki halukkaat. Tiedotteeseen on kerätty kuulumisia Kiinteistöliittoyhteisöstä ja ajankohtaisia uutisia kiinteistöalalta. Siitä löytyy myös koottuna tietoa alan uusista julkaisuista sekä tulevista tapahtumista. Liity listalle lähettämällä sähköpostia osoitteeseen viestinta@kiinteistoliitto.fi.

Tämän lisäksi Kiinteistöliitto lähettää kerran viikossa liittoyhteisön sisäisen viikkotiedotteen.

Kiinteistölehti

Kiinteistöliitto julkaisee Suomen Kiinteistölehteä, joka on kiinteistönpidon ja korjausrakentamisen ammattilehti. Lehden kustantaja on Kiinteistöalan Kustannus Oy. Suomen Kiinteistölehti on suunnattu kiinteistönhoidon ja rakennuttamisen vastuuhenkilöille, kiinteistöistä vastaavien yhtiöiden johdolle, isännöitsijöille, asunto- ja kiinteistöyhtiöiden hallitusten jäsenille ja aktiivisille asukkaille.

Lehden keskilevikki on 36 861/numero (LT 107/2016) + teemakohtaiset lisäpainokset. Lukijoita on yli 110 000/numero. Suomen Kiinteistölehti ilmestyy 10 kertaa vuodessa, Internetsivut päivitetään joka arkipäivä. www.kiinteistolehti.fi

Kiinteistöyhdistysten jäsentiedotteet

Kiinteistöyhdistykset toimittavat jäsenilleen alueellisia tiedotteita ja lehtiä. Ne sisältävät ajankohtaista asiaa ja käytännön ohjeita esimerkiksi lainsäädännöstä, oikeuskäytännöstä, tariffeista, budjetoinnista ja tilinpäätöksistä. Postitettavan paperisen jäsentiedotteen lisäksi yhdistykset julkaisevat taloyhtiön hallitukselle ja isännöitsijälle suunnattua sähköistä jäsentiedotetta.

Taloyhtio.net-portaali

Taloyhtio.net on Suomen Kiinteistöliiton julkaisema taloyhtiöiden oma tietoportaali. Rekisteröityminen Taloyhtio.netin käyttäjäksi on maksutonta. Taloyhtio.net tarjoaa hyötytietoa, tuotteita ja palveluja taloyhtiön hallitukselle, isännöitsijälle sekä kerros- ja rivitaloasukkaalle. www.taloyhtio.net

Tervetuloa taloyhtiösivuille!

Kiinteistöliitto tarjoaa jäsentalolle yhtiökohtaiset nettisivut. Taloyhtiösivut tehostavat asukasviestintää ja parantavat asukkaiden tiedonsaantia. www.taloyhtiosivut.fi

Viestintää yhdessä muiden kanssa

Kiinteistö- ja rakentamisfoorumi KIRA

Kiinteistöliitto on mukana yhdentoista kiinteistö- ja rakennusalan järjestön muodostamassa Kiinteistö- ja rakentamisfoorumi KIRAssa. Se kokoaa yhteen alan keskeiset toimijat ja tiivistää niiden välistä yhteistyötä.

KIRA-foorumi kokoaa ja välittää tietoa alaan vaikuttavista tekijöistä, kertoo alan yhteisistä näkemyksistä ja linjauksista, järjestää yhteisiä tilaisuuksia ja käynnistää tavoitteidensa toteutumista edistäviä erillisprojekteja. www.kirafoorumi.fi

Toukotalkoot-kampanja

Kiinteistöliitto on aktiivisesti mukana yhdeksän valtakunnallisen asumisen ja rakentamisen toimijan yhteisessä Toukotalkoot viestintäkampanjassa. Kampanjan tarkoituksena on muistuttaa asukkaita helposti itse toteutettavista taloteknisistä toimista, joilla he voivat parantaa oman asumisensa laatua, turvallisuutta ja energiatehokkuutta.

Toukotalkoot-kampanja on tuottanut asukkaan check-listat, jotka voi ladata kampanjan nettisivuilta: www.toukotalkoot.fi

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu