Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille Medialle
Etusivu > Neuvonta ja palvelut > Palvelukortit

Kiinteistöliiton palvelut esitteinä

Tältä sivulta löydät tarkemmat esittelyt Kiinteistöliiton palveluista. Klikkaa kuvaa, niin sinulle aukeaa palvelukortti kyseisestä aiheesta pdf-muodossa.

HTHJ® - Hyväksytty taloyhtiön hallituksen jäsen on verkkokurssikokonaisuus, jossa käydään läpi taloyhtiön hallinnon perusasiat. Kurssit sopivat niin hallitustyötä aloitteleville kuin
kokeneemmillekin hallituksen jäsenille.

Mobiilijäsenkortti-sovelluksella voit soittaa sekä Kiinteistöliiton että alueesi jäsenyhdistyksen neuvontapalveluihin, ilmoittautua koulutuksiin ja tapahtumiin, päivittää omia tietojasi jäsenrekisteriin ja hyödyntää jäsenetuja.

Taloyhtiö saa omat yhtiökohtaiset
nettisivut Kiinteistöliiton maksuttomana jäsenetuna.

Toiminnantarkastuksen perusteet -verkkokurssi on suunnattu taloyhtiöiden toiminnantarkastajille. Kurssilta saa kattavat ja pätevät tiedot toiminnantarkastuksen tekemiseen.

Jäsenillämme on käytössä alan tuorein tieto ja kiinteistöalaan erikoistuneiden asiantuntijoiden palvelut. Liiton jäsenpalvelut on tarkoitettu hallituksen jäsenille, isännöitsijöille sekä tilin- ja toiminnantarkastajille ja niiden käyttö edellyttää voimassa olevaa jäsennumeroa.

Löydät Kiinteistöliiton myös sosiaalisesta mediasta, missä voit helposti seurata toimintaamme sekä alan uusimpia uutisia.

Lakimiehillämme on vahva kiinteistöjuridiikan asiantuntemus ja antamamme neuvonta on tasapuolista ja objektiivista. Jäsenpalvelut on suunnattu jäsentaloyhtiöden hallinnon edustajille ja niiden käyttö edellyttää voimassa olevaa jäsennumeroa, mutta tarjoamme myös kaikille avointa maksullista neuvontaa.

Kiinteistöliitto ja sen alueelliset yhdistykset järjestävät koulutusta sekä alan ammattilaisille että taloyhtiön luottamushenkilöille. Tarjolla on ajankohtaiskoulutusta esimerkiksi putkiremonteista, sopimushallinnasta, osto-osaamisesta, asunto-osakeyhtiölaista ja korjausrakentamisesta.

Kiinteistolehti_logo_pieni_nega.png

Kiinko_pieni_185x43.gif