Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille Medialle
Etusivu > Neuvonta ja palvelut > Kunniamerkit

Kunniamerkki on palkinto ansioituneille henkilöille

Suomen Kiinteistöliitto myöntää tunnustuksia ansiokkaasta työstä kiinteistöalalla. Kiinteistöliiton kunniamerkki on tunnustus kiinteistöalan pitkäaikaisesta ja ansiokkaasta työstä. Kunniamerkkejä voivat hakea kaikki kiinteistöalan toimijat.

Kunniamerkki valaa itseluottamusta, lisää työn arvostusta ja on osoitus siitä, ettei pitkäaikainen työ ole ollut turhaa. Kiinteistöalan kunniamerkki voidaan jakaa juhlatilaisuuksien yhteydessä, kuten työntekijän täyttäessä vuosia tai huoltoyrityksen, isännöitsijätoimiston, taloyhtiön tai muiden vastaavien viettäessä merkkipäiviään. Kunniamerkki sopii annettavaksi myös eläkkeellesiirtymisen yhteydessä. Onko teidän työyhteisössä tai taloyhtiössä henkilöitä, joita haluatte arvostaa ja kiittää kiinteistöalan kunniamerkillä?

Kunniamerkki voidaan myöntää esimerkiksi ansioituneelle hallituksen puheenjohtajalle tai jäsenelle, isännöitsijälle, talonmiehelle, siivoojalle, tilintarkastajalle, kirjanpitäjälle, huoltoyhtiön henkilökunnalle tai muulla tavoin kiinteistöalalla työskenteleville.

Kiinteistöalan kunniamerkit ovat pronssinen 10 vuoden, hopeinen 20 vuoden ja kultainen 30 vuoden toiminnasta. Kunniamerkit myöntää Kiinteistöliiton kunniamerkkilautakunta.

kunniamerkki_kulta.jpg kunniamerkki_hopea.jpg kunniamerkki_pronssi.jpg

KULTAINEN (hopeinen kullattu) 210 e
HOPEINEN 170 e
PRONSSINEN 140 e

Kuhunkin kunniamerkkiin liittyy kunniakirja.
Hinnat sisältävät kunniakirjan tavanomaiset tekstaus- ja postituskulut.

Ohessa kunniamerkkihakemus pdf-tiedostona mikäli haluatte tulostaa hakemuksen, ja lähettää sen meille postitse

Kunniamerkkihakemus.pdf

Lisätietoja: Saana Rosenberg, puh. (09) 1667 6200 tai kunniamerkit@kiinteistoliitto.fi

Kunniamerkin haku

Tähdellä merkityt tiedot pakollisia.
Kunniamerkki:

Saajan tiedot

*Sukunimi:
*Etunimet:
*Tehtävä tai ammatti:
*Luovutuspäivä:

Toimitusosoite

*Tilaaja:
*Lähiosoite:
*Postinumero ja -toimipaikka:
*Yhteyshenkilö:
*Puhelin:
Sähköposti:

Laskutusosoite (mikäli eri kuin toimitusosoite)

Tilaaja:
Lähiosoite:
Postinumero ja -toimipaikka:
Yhteyshenkilö:
Puhelin:
Sähköposti:

Verkkolaskutus

Verkkolaskuosoite:
(OVT tai IBAN)
Verkkolaskun välittäjä:
(OVT, BIC tai nimi)
Osastokoodi:

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu

Hyvä sivuston käyttäjä

Olemme kehittämässä Kiinteistoliitto.fi -sivustoa. Kehittämisen kannalta on olennaista saada hyvä kuva siitä, millaista tietoa sivuilta haetaan ja miksi. Seuraavan kysely täyttämiseen menee noin minuutti. Olemme kiitollisia, jos voisit käyttää ajan auttaaksesi meitä tekemään sivustosta paremmin palvelevan.

Avaamme kyselyn uuteen välilehteen. Voit suorittaa vierailusi loppuun ja vastata kyselyyn sen jälkeen.

Ystävällisin terveisin ja yhteistyöstä kiittäen

Timo Tossavainen
Kiinteistöliiton yhteysjohtaja