Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu > Medialle > Tulevat julkistukset

Tulevat julkistukset

Korjausrakentamisbarometri

Julkaisun aikataulu: Kaksi kertaa vuodessa, marraskuu ja toukokuu

Sisältö: Barometrista ilmenevät asunto-osakeyhtiöiden korjausrakentamisen kustannukset ja hyvän kiinteistönpitotavan taso.

Talousarvio-ohje ja sen päivitys

Julkaisun aikataulu: Ohje julkaistaan lokakuussa, ja sitä päivitetään tammikuussa

Sisältö: Talousarvio-ohje julkistetaan vuosittain taloyhtiön seuraavan vuoden budjetin laadinnan tueksi.

Selvitys taloyhtiön hoitokulujen tasosta

Julkaisun aikataulu: Kerran vuodessa, syys-lokakuu

Sisältö: Selvitys kerrostaloasunto-osakeyhtiöiden hoitokululuista ja niiden noususta suhteessa edellisvuoteen.

Indeksitalo-vertailu

Julkaisun aikataulu: Kerran vuodessa, syys-lokakuu

Sisältö: Kiinteistöliiton selvityksessä verrataan vuosittain samanlaisen ns. indeksitalon kustannuksia 41 maamme kaupungissa käyttäen syyskuussa voimassa olevia maksuperusteita. Kuntakohtaiset erot ovat hurjia.

Asumismenot-selvitys

Julkaisun aikataulu: Kerran vuodessa, elokuu

Sisältö: Tutkimuksessa selvitetään, kuinka paljon suomalaisten kotitalouksien käytettävissä olevista tuloista menee asumiseen.

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu

Hyvä sivuston käyttäjä

Olemme kehittämässä Kiinteistoliitto.fi -sivustoa. Kehittämisen kannalta on olennaista saada hyvä kuva siitä, millaista tietoa sivuilta haetaan ja miksi. Seuraavan kysely täyttämiseen menee noin minuutti. Olemme kiitollisia, jos voisit käyttää ajan auttaaksesi meitä tekemään sivustosta paremmin palvelevan.

Avaamme kyselyn uuteen välilehteen. Voit suorittaa vierailusi loppuun ja vastata kyselyyn sen jälkeen.

Ystävällisin terveisin ja yhteistyöstä kiittäen

Timo Tossavainen
Kiinteistöliiton yhteysjohtaja