Fastighetsföreningar Osoitteenmuutos In English Plaza

5.9. - Jyväskylä

Tiistaina 5.9.2017 klo 13.00-16.00
Kaupunginkirjaston Minnansalissa, Vapaudenkatu 39-41, Jyväskylä

Kiinteistöyhdistyksen ammattilaisille järjestämässä koulutuksessa perehdytään vahingonkorvausvastuuseen. Aihe on kautta aikojen Kiinteistöliiton neuvonnan yksi kysytyimmistä aiheista. Vahinkoa voi aiheutua asunto-osakeyhtiössä paitsi hallituksen jäsenten tai isännöitsijän, myös osakkaan, edellisen osakkaan, vuokralaisen, urakoitsijan taikka palveluntuottajan toiminnan taikka laiminlyönnin perusteella.

Luennoitsijana toimii lakimies Laura Lithenius Suomen Kiinteistöliitosta.

ILTAPÄIVÄN AIHEINA:

. Millä perusteella vahingonkorvausvastuu voi syntyä
. Mistä vahingoista vahingonaiheuttaja vastaa
. Miten vahingonkorvausvastuulta voi välttyä
. Miten vahingonkorvausvastuita voi rajoittaa

Kahvitarjoilu noin klo 14.
Koulutustilaisuus on jäsenille maksuton.

Ennakkoilmoittautuminen viimeistään 29.8.2017 alla olevan linkin kautta tai puhelimitse 045 208 6560 tai sähköpostilla toimisto@keski-suomenkiinteistoliitto.fi

Koulutus järjestetään yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Tervetuloa!

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu

Hyvä sivuston käyttäjä

Olemme kehittämässä Kiinteistoliitto.fi -sivustoa. Kehittämisen kannalta on olennaista saada hyvä kuva siitä, millaista tietoa sivuilta haetaan ja miksi. Seuraavan kysely täyttämiseen menee noin minuutti. Olemme kiitollisia, jos voisit käyttää ajan auttaaksesi meitä tekemään sivustosta paremmin palvelevan.

Avaamme kyselyn uuteen välilehteen. Voit suorittaa vierailusi loppuun ja vastata kyselyyn sen jälkeen.

Ystävällisin terveisin ja yhteistyöstä kiittäen

Timo Tossavainen
Kiinteistöliiton yhteysjohtaja