Fastighetsföreningar Osoitteenmuutos In English Plaza
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille Medialle

Taloyhtiön viestintä & Yhdistyksen vuosikokous
20.4. - Rovaniemi

Kiinteistöliitto Lappi ry järjestää koulutustilaisuuden Rovaniemellä. Aiheena on Taloyhtiön viestintä - suositeltavat käytännöt ja toimivat välineet. Hyvä viestintä on tärkeä osa taloyhtiön viihtyisyyttä ja asukkaiden yhteisön muotoutumista. Koulutuksessa annetaan vinkkejä siihen, miten taloyhtiö viestii fiksusti ja asukkaat huomioiden. Koulutus on ilmainen. Tarjoamme kahvit ja suolaista purtavaa.

Koulutuksen jälkeen pidämme yhdistyksen varsinaisen vuosikokouksen, jossa käsittelemme sääntömääräisiä asioita. Jäsenistölle lähetetään kutsu jäsentiedotteen mukana.

Torstaina 20.4.2017, klo 17-20
Santa's Hotel Santa Claus, Korkalonkatu 29, 96200 Rovaniemi

AIHEET:
- Viestinnän tarkoitus ja tavoitteet taloyhtiössä
- Viestinnän kohderyhmät
- Viestinnän kanavat
- Taloyhtiön nettisivut tai sähköinen palvelu
- Sosiaalinen media - missä siitä voi olla hyötyä
- Asukastiedotteet
- Viestinnän resurssit: tekevätkö asukkaat, hallitus vai ostetaanko isännöinniltä
- Teemat
- Vuosikello apuna arjessa
- Yhtiökokousviestintä
- Remonttiviestintä (hankkeet sekä viestintä asunnoissa tehtävistä töistä)
- Kriisiviestintä
- Voiko viestinnällä saada aikaan energiaviisautta, yhteisöllisyyttä tai turvallisuutta?
- Taloyhtiön viestintäsuositus

Luennoitsijana Suomen Kiinteistöliiton viestintäpäällikkö Liina Länsiluoto.

Koulutukseen voi osallistua myös webinaarissa. Webinaariosallistuminen on helppoa, joten koulutuspaikkakunnan ulkopuoleltakin voi osallistua vaivattomasti. Osallistumista varten tarvitset tietokoneen, nettiyhteyden ja sähköpostiosoitteen. Ilmoittautuessa kirjoita lisätietoja-kohtaan etäosallistumisesta, jotta saat sähköpostiisi ennen koulutusta linkin, jolla pääset seuraamaan koulutusta.

Ilmoittauduthan etukäteen mobiilijäsenkortilla tai nettisivujemme www.kiinteistoliitto.fi/lappi tapahtumakalenterin kautta 14.4 mennessä. Mikäli nettiyhteyttä ei ole käytettävissä, voit ilmoittautua myös puhelimitse 0400 965 040. Muista kertoa, mikäli osallistut etänä!

Lisätietoja koulutuksesta voi kysyä toimistoltamme numerosta 0400 965 040.

Lämpimästi tervetuloa!

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu